Діалог з психологом

02.Бер.2020

Шкільна мотивація як компонент психологічної комфортності Під мотиваційною готовністю розуміють бажання вчитися, ставлення до школи і навчання як до серйозної діяльності. Дитина приходить у школу з певною мотивацією. Що являє собою її структура в цьому віці? В ній вирізняються пізнавальні й соціальні мотиви. Пізнавальні мотиви пов’язані із самим змістом і процесом навчання. Соціальні мотиви породжуються … Продовжити читання “Шкільна мотивація як компонент психологічної комфортності”

Детальніше
02.Бер.2020

Готовність  до навчання в школі Готовність  до навчання в школі – це зумовлена певним ступенем розвитку здатність дитини виконувати навчальні завдання та шкільні обов’язки, що оцінюються дорослими за суспільно значущими критеріями. У сучасній психології готовність  до навчання в школі розглядається як цілісне структурне утворення, що включає в себе мотиваційні, розумові, емоційно – вольові й соціальні … Продовжити читання “Готовність  до навчання в школі”

Детальніше
02.Бер.2020

Випускник дошкільного закладу: проявляє пізнавальний інтерес до навколишнього світу і взаємин людей; уміє адекватно поводитися в колективі, бути ввічливим, вихованим, приймати правильні рішення в різних життєвих ситуаціях; має сформовані уявлення про доброту, гуманність, чесність, справедливість як важливі якості взаємин між людьми; проявляє прихильність до дорослих та однолітків; уміє висловлювати своє ставлення; прагне позитивної оцінки довколишніх; … Продовжити читання “Компетентності випускника дошкільного закладу”

Детальніше
12.Чер.2019
Детальніше
12.Чер.2019
Детальніше